Την Πέμπτη 26 Ιανουάριου 2012 ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού με εκπρόσωπο του τον Γενικό Γραμματέα κο Γιώργο Κολετσο και τον Πρόεδρο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Δήμαρχο κο Γιάννη Μπουτάρη υπέγραψαν σύμφωνο συνεργασίας μεταξύ των δυο Οργανισμών.
Η Θεσσαλονίκη έτσι απέκτησε έναν καλό εταίρο σύμπραξης για την προβολή και τον επαναπροσδιορισμό της ως Πρωτεύουσα των Βαλκανίων και θα πρόσθετα της ευρύτερα διακομβικης γεωγραφικής της θέσης.
Προωθείται η Θεσσαλονίκη και η ευρύτερη περιοχή με την νέα ισχυροποιημένη προβολή ως προορισμός city breaks έχοντας δυνατότητα εμπλοκής από φορείς του Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα στην ελλάδα και το εξωτερικό.
Οι πολιτιστικές δράσεις θα δώσουν έμφαση στο απαιτούμενο τουριστικό ενδιαφέρον του τόπου για την περαιτέρω αναγνώριση του ως τόπο προορισμού.
Αμέσως μετά, κατά τη διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου που δόθηκε από τον Γιάννη Μπουτάρη, τον Απόστολο Τζιτζικώστα και τον Γιώργο Κολέτσο, τονίστηκε ότι η συνεργασία μεταξύ ΕΟΤ – Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης θα εξειδικευτεί περαιτέρω και θα συμπεριλάβει μεταξύ των άλλων τους παρακάτω άξονες:
• Σύνδεση του διαδικτυακού τόπου του ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ με τον αντίστοιχο του ΕΟΤ καθώς και με όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να δημιουργηθεί ένα διαδραστικό «βήμα» επικοινωνίας της εικόνας του νομού Θεσσαλονίκης ως προορισμού για 4 εποχές.
• Αντίστοιχα ο ΕΟΤ θα συνδεθεί με το portal του ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ για την προώθηση και προβολή συγκεκριμένων θεματικών ενοτήτων διεθνούς ενδιαφέροντος εκτός και εντός της Χώρας.
• Επιλογή και κατάρτιση από κοινού, προγράμματος προωθητικών και πολιτιστικών εκδηλώσεων, εκθέσεων, δρώμενων κ.α. στην Ελλάδα και το Εξωτερικό, τις λεπτομέρειες υλοποίησης των οποίων θα επεξεργάζεται ομάδα εργασίας η οποία θα συσταθεί προς το σκοπό αυτό.
• Το ολοκληρωμένο σχέδιο δράσεων προώθησης και προβολής σε αγορές- στόχους κοινής επιλογής, το οποίο θα προκύψει, θα υλοποιήσουν από κοινού οι δύο φορείς στο πλαίσιο των διαθέσιμων πιστώσεών τους. Συνεργασία των δύο φορέων για τον σχεδιασμό και παραγωγή από κοινού δημιουργικού υποστηρικτικού υλικού της επικοινωνίας τους.(π. χ. ειδικές εκδόσεις, προωθητικά φυλλάδια, αντικείμενα προώθησης κ.α.)
Η Θεσσαλονίκη έτσι απέκτησε έναν καλό εταίρο σύμπραξης για την προβολή και τον επαναπροσδιορισμό της ως Πρωτεύουσα των Βαλκανίων και θα πρόσθετα της ευρύτερα διακομβικης γεωγραφικής της θέσης.
Προωθείται η Θεσσαλονίκη και η ευρύτερη περιοχή με την νέα ισχυροποιημένη προβολή ως προορισμός city breaks έχοντας δυνατότητα εμπλοκής από φορείς του Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα στην ελλάδα και το εξωτερικό.
Οι πολιτιστικές δράσεις θα δώσουν έμφαση στο απαιτούμενο τουριστικό ενδιαφέρον του τόπου για την περαιτέρω αναγνώριση του ως τόπο προορισμού.
Αμέσως μετά, κατά τη διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου που δόθηκε από τον Γιάννη Μπουτάρη, τον Απόστολο Τζιτζικώστα και τον Γιώργο Κολέτσο, τονίστηκε ότι η συνεργασία μεταξύ ΕΟΤ – Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης θα εξειδικευτεί περαιτέρω και θα συμπεριλάβει μεταξύ των άλλων τους παρακάτω άξονες:
• Σύνδεση του διαδικτυακού τόπου του ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ με τον αντίστοιχο του ΕΟΤ καθώς και με όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να δημιουργηθεί ένα διαδραστικό «βήμα» επικοινωνίας της εικόνας του νομού Θεσσαλονίκης ως προορισμού για 4 εποχές.
• Αντίστοιχα ο ΕΟΤ θα συνδεθεί με το portal του ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ για την προώθηση και προβολή συγκεκριμένων θεματικών ενοτήτων διεθνούς ενδιαφέροντος εκτός και εντός της Χώρας.
• Επιλογή και κατάρτιση από κοινού, προγράμματος προωθητικών και πολιτιστικών εκδηλώσεων, εκθέσεων, δρώμενων κ.α. στην Ελλάδα και το Εξωτερικό, τις λεπτομέρειες υλοποίησης των οποίων θα επεξεργάζεται ομάδα εργασίας η οποία θα συσταθεί προς το σκοπό αυτό.
• Το ολοκληρωμένο σχέδιο δράσεων προώθησης και προβολής σε αγορές- στόχους κοινής επιλογής, το οποίο θα προκύψει, θα υλοποιήσουν από κοινού οι δύο φορείς στο πλαίσιο των διαθέσιμων πιστώσεών τους. Συνεργασία των δύο φορέων για τον σχεδιασμό και παραγωγή από κοινού δημιουργικού υποστηρικτικού υλικού της επικοινωνίας τους.(π. χ. ειδικές εκδόσεις, προωθητικά φυλλάδια, αντικείμενα προώθησης κ.α.)
• Στις Διεθνείς Εκθέσεις Τουρισμού και σε λοιπές διοργανώσεις όπου συμμετέχει ή διοργανώνει ο ΕΟΤ, θα διανέμεται υλικό του ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ, προκειμένου να προβάλλεται η Θεσσαλονίκη ως προορισμός city breaks.
• Κατάρτιση κοινού προγράμματος-κορμού για τις επισκέψεις ξένων δημοσιογράφων στην Θεσσαλονίκη.
Φιλοξενία του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στα περίπτερα όλων των τουριστικών εκθέσεων στις οποίες θα συμμετάσχει ο ΕΟΤ
• Κατάρτιση κοινού προγράμματος-κορμού για τις επισκέψεις ξένων δημοσιογράφων στην Θεσσαλονίκη.
Φιλοξενία του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στα περίπτερα όλων των τουριστικών εκθέσεων στις οποίες θα συμμετάσχει ο ΕΟΤ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΓΝΑΤΙΑ 154 – ΠΥΛΗ 1 HELEXPO – 54636 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΤΗΛ: ♦ FAX: +30 2310 279283 ♦ E-MAIL: tto@otenet.gr
www.thessaloniki.travel
_______________________
ΕΓΝΑΤΙΑ 154 – ΠΥΛΗ 1 HELEXPO – 54636 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΤΗΛ: ♦ FAX: +30 2310 279283 ♦ E-MAIL: tto@otenet.gr
www.thessaloniki.travel
_______________________
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου