~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Τοπική διαδικτυακή Εφημερίδα * με νέα για την Ανατολή Νέας Μάκρης * συντάκτης Πάνος Σ. Αϊβαλής * τηλ.: 22940 99125 - ώρες 12.00 -14.00 μ.μ. * επικοινωνία email: kepeme@gmail.com * Σελίδες επικοινωνίας των κατοίκων της περιοχής * για μια ανθρώπινη συνοικία των Ονείρων * με ελεύθερους χώρους και παιδότοπους * δεινά = [γεγονότα συνήθ. απρόσμενα, που φέρνουν στον άνθρωπο μεγάλη δυστυχία συμφορές]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ροή ειδήσεων

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΝΕΑΣ ΜΑΚΡΗΣ



ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΝΕΑΣ ΜΑΚΡΗΣ

Η  τέχνη του κινηματογράφου
απ’ όλες τις χώρες του κόσμου
ΠΕΡΙΟΔΟΣ 2010 – 2011
Κάθε Τετάρτη βράδυ συμβαίνει στη πόλη της ΝΕΑΣ ΜΑΚΡΗΣ,
ένα όμορφο ταξίδι σε όλες τις χώρες του κόσμου,
μέσα από τη μαγεία της μεγάλης οθόνης
με τις καλύτερες ταινίες του παγκόσμιου κινηματογράφου.
Η Κινηματογραφική Λέσχη Νέας Μάκρης είναι μια ακόμα δραστηριότητα που έχουν οι Πολιτιστικές Απόπειρες. Είναι μέλος της Ομοσπονδίας Κινηματογραφικών Λεσχών Ελλάδας, συνεργάζεται με το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας και με όλες τις εταιρείες διανομής κινηματογραφικών ταινιών. Οι επιλογές σχεδόν στο σύνολο τους, είναι ταινίες που έχουν διακριθεί σε διάφορα διεθνή κινηματογραφικά φόρουμ και στην πλειοψηφία τους δεν έχουν βρει ικανή και ανάλογη διέξοδο στο δίκτυο διανομής και αιθουσών. Οι ταινίες καθορίζουν και τον προσανατολισμό της Λέσχης. Ταινίες όμορφες, μοντέρνες και ανατρεπτικές οι οποίες θέτουν τα σύγχρονα προβλήματα της κοινωνίας και ψυχαγωγούν. Ταινίες που γνωρίζουν στους θεατές την κινηματογραφική γραφή όλων των χωρών του κόσμου. Τα τελευταία χρόνια η Λέσχη έχει προβάλει ταινίες από 43 διαφορετικές χώρες. Γιατί κινηματογράφο κάνουν όλοι οι λαοί του κόσμου.

Πρόγραμμα της Κινηματογραφικής Λέσχης στο σινε ΑΛΙΚΗ

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2010:
THANK YOU FOR SMOKING (17/11/2010). Μια καυστική σάτιρα πάνω στην παράνοια της αντικαπνιστικής καμπάνιας στην Αμερική. Από τις καλύτερες ανεξάρτητες ταινίες της χρονιάς.
ΨΥΧΗ ΒΑΘΙΑ (24/11), η πολυσυζητημένη ταινία του Παντελή Βούλγαρη για την εμφύλια αναμέτρηση, την πιο τραγική εκδοχή πολέμου. Καμία πλευρά δεν μπορεί
να είναι υπερήφανη, δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι όλα ήταν καλά καμωμένα.

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2010:
ΕΝΑΣ ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΜΑ ΤΙ ΠΡΟΦΗΤΗΣ (1/12), των Monty Python, 1979 σε επανέκδοση. Μια από τις καλύτερες κωμωδίες όλων των εποχών.
Αυτός ο Προφήτης, που είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα Βρετανικά φιλμ,
σε φέρνει αντιμέτωπο με το χιούμορ, τη σάτιρα και την πίστη.
Μια μοναδική στιγμή εναρμόνισης φλέγματος και αναρχίας.
ZIFT (8/12). Η Πίσσα είναι μια από τις εκπλήξεις της χρονιάς. Καταιγιστική περιπέτεια ντυμένη με υπέροχη εξπρεσιονιστική ασπρόμαυρη φωτογραφία,
αλλά και ταυτόχρονα μια δυνατή αλληγορία για το σκοροφαγωμένο ιδεολογικό, πολιτικό και κοινωνικό σύστημα της εποχής. Το πολύ καλό αυτό φιλμ μας έρχεται από τη γειτονική Βουλγαρία, μια χώρα με ελάχιστη κινηματογραφική παράδοση.
ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ (15/12), Ιαπωνία. Με σκηνοθεσία σεμιναρίου για τα κοινότυπα δυτικά πρότυπα, σενάριο σταυροβελονιά οικουμενικού χαρακτήρα και δυναμικές ερμηνείες, μια ταινία που διακρίνεται για την ανθρώπινη συγκίνηση και την χαρακτηριστική αισθητική υψηλού επιπέδου, χωρίς εκπτώσεις ήθους και ύφους.
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ (22/12), Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία. Η ταινία αφηγείται την απρόσμενη πραγματική ιστορία της συνάντησης των γερμανικών, γαλλικών και βρετανικών στρατευμάτων τις μέρες των Χριστουγέννων του Α΄ Παγκόσμιου Πολέμου. Ύμνος στον Άνθρωπο και τη θέληση για ζωή.

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2011:
ΚΥΝΟΔΟΝΤΑΣ (12/1/2011), του Γιώργου Λάνθιμου. Δεν πρόκειται απλώς για μία ιδιαίτερης σύλληψης και γραφής ταινία αλλά για ένα ολοκληρωμένο φιλμικό σύμπαν που καθηλώνει και βυθίζει το θεατή στους νόμους και τις αρχές του. Στη δεύτερη μόλις μεγάλου μήκους ταινία του, o Λάνθιμος παραδίδει ένα σπουδαίο πόνημα, ευφυές, σκηνοθετικά στιβαρό, οικονομικό στην αφήγηση, άριστα στοχευμένο στο αλληγορικό θέμα του και διεξοδικά μελετημένο έως και την τελευταία λεπτομέρεια.
Η επίσημη συμμετοχή της Ελλάδας στα φετινά Όσκαρ.
Η ΛΕΜΟΝΙΑ (19/1), Ισραήλ. Μια δυνατή ρεαλιστική και ταυτόχρονα λυρική ταινία. Μια ταινία για τα τείχη έξω αλλά και μέσα μας. Η Λεμονιά είναι μια ταινία για ένα μικρό χωριό στη Δυτική Όχθη της Παλαιστίνης, για τις ζωές δύο γυναικών, της Σάλμα
από την Παλαιστίνη και της Μίρα από το Ισραήλ.
Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΤΗΣ ΛΗΣΜΟΝΙΑΣ (26/1), Γαλλία. Βασισμένη στο μυθιστόρημα του Ζαν-Κλοντ Ιζό. Ένα φορτηγό πλοίο βρίσκεται ακινητοποιημένο στο λιμάνι της Μασσαλίας με τα τρία μέλη του πληρώματος του εγκλωβισμένα, το Λιβανέζο καπετάνιο, τον Έλληνα υποπλοίαρχο και του Τούρκο ασυρματιστή.
Ο φόβος της επιστροφής και η δύναμη της μνήμης.
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2011:
ΟΛΑ ΤΑ ΑΟΡΑΤΑ ΠΑΙΔΙΑ (2/2), από 7 σκηνοθέτες: Σπάικ Λη, Κάτια Λούντ,
Εμίρ Κουστουρίτσα, Στέφανο Βενερούζο, Μεντί Σαρέφ, Ρίντλεϊ Σκοτ, Τζον Γου.
Εφτά ταινίες για όλα τα αόρατα παιδιά, σε κάθε γωνιά της γης.
ΔΩΔΕΚΑ (9/2), Ρωσία. Ο Nikita Mikhalkov παίζει ένα πολύ επικίνδυνο κινηματογραφικό παιχνίδι και βγαίνει θριαμβευτής. Ένα από τα χαρακτηριστικότερα έργα του σύγχρονου κινηματογράφου.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΜΗΛΑΣ ΠΟΥ ΔΑΚΡΥΣΕ (16/2), Μογγολία. Μια αντισυμβατική ταινία για την μητρότητα. Μια μοναδικά γοητευτική ιστορία που περιέχει ίσες δόσεις πραγματικότητας, δράματος και μαγείας, μιας απομακρυσμένης και εξωτικής κουλτούρας.
TIME (23/2), Νότιος Κορέα. Ο έρωτας, ο χρόνος, ο φόβος της απώλειας, οι εμμονές και τα τείχη απέναντι στον άλλο, που μόνοι μας υψώνουμε. Ο Κιμ Κι Ντούκ μας εισάγει ακόμα μία φορά στον ιδιαίτερό του κόσμο, των συμβόλων, των βαθύτερων ανθρωποκεντρικών ζητημάτων και των ενδόμυχων ανασφαλειών, μέσα από μία πολυεπίπεδη αλλά άμεση φαινομενολογία της καθημερινής ζωής. Μια θαυμάσια αλληγορία.

ΜΑΡΤΙΟΣ 2011: 
ΚΕΛΙ 211 (2/3), Ισπανία. Με ρεαλισμό που τρυπάει κόκαλα, με διάθεση ντοκιμαντέρ στην κάμερα, στραμμένη στους χαρακτήρες. Πρωτότυπη ιστορία,
καλοί ηθοποιοί και δυναμική σκηνοθεσία. Αυτά τα τρία συστατικά κάνουν το Κελί
μια σπουδαία ταινία.
ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΟΥΡΓΙΤΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ (9/3), Ιράν. Ένα λυρικό μικρό διαμάντι, όπου σκηνές, όπως ο χορός ενός στρουθοκαμήλου, μπορούν να σε χορτάσουν σινεμά.
Ένα ιδανικό δείγμα εξέλιξης του ιρανικού κινηματογράφου, που δεν λέει να παραδοθεί σε φόρμες και θεματολογία, αλλά επενδύει πλέον περισσότερο
στις εικόνες του.
MONGOL (16/3), Καζακστάν. Ελάχιστες ταινίες επικού περιεχομένου έχουν καταφέρει να ξεφύγουν από τα κλισέ και την ανία που προκαλούν,
μία από αυτές τις εξαιρέσεις είναι και το Mongol, η ιστορία και ο μύθος
του Τζένγκις Χαν.
IMPORT – EXPORT (23/3), Αυστρία. Μια Ευρώπη που πεθαίνει σε γηροκομείο πολυτελείας, βιάζοντας την ίδια στιγμή αυτό που μπορεί να την αναγεννήσει.
Μια αυθεντική ταινία που δεν γνωρίζει τη λέξη συμβιβασμός.
ΜΠΛΟΥΖ ΜΕ ΣΦΙΓΜΕΝΑ ΔΟΝΤΙΑ (30/3), 1973 σε επανέκδοση. Ο Ροβήρος Μανθούλης επιχειρεί μια εκπληκτική σπουδή πάνω στη νέγρικη μουσική.
Οι βετεράνοι των μπλουζ αργοπεθαίνουν στη σκιά των γκέτο και ο Μανθούλης πήγε να συλλέξει τους τελευταίους αναστεναγμούς. Σοφό μωσαϊκό, από το Χάρλεμ στη Νέα Ορλεάνη. Ο Μανθούλης βουτά στις λάσπες του Δέλτα του Μισισιπή και βγαίνει
μ’ ένα διαμάντι στα χέρια. Μια ταινία από την εποχή που το σινεμά ήταν πολιτικό
ό,τι κι αν έκανε.

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2011: 
Η ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ (6/4), Κίνα. Δεν είναι εύκολο να βρει κάποιος ψεγάδι σ’ αυτή την ταινία. Επιθετική κάμερα που φεύγει από τα κοντινά πρόσωπα και ανοίγεται σε πλάνα μιας ερημωμένης πόλης, στεγνές καταγραφές,
αλλά και επικέντρωση σε χαρακτήρες που πάσχουν, μουσική που κυμαίνεται
από το λυρικό πιάνο μέχρι τα αφηνιασμένα τύμπανα των Ιαπώνων σε έναν τελετουργικό χορό, εκπληκτικές σκηνοθετικές συνθέσεις που ξαφνιάζουν.
ΚΑΖΑΜΠΛΑΝΚΑ (13/4), του Μάικλ Κερτίζ, 1942 σε επανέκδοση. Με τον Χάμφρεϊ Μπόγκαρντ και την Ίνγκριντ Μπέργκμαν. Πόλεμος, έρωτας και νοσταλγία στο εμβληματικό δράμα του παγκόσμιου κινηματογράφου. Ελάχιστε φορές η χρυσή συνταγή του Χόλιγουντ έχει εκτελεστεί με τόσο αξιοθαύμαστη αποτελεσματικότητα. Ένα κομψοτέχνημα του κλασικού αφηγηματικού σινεμά που τιμήθηκε με τρία Όσκαρ, ταινίας, σκηνοθεσίας και σεναρίου από τις συνολικά οκτώ υποψηφιότητας του.

ΜΑΙΟΣ 2011: 
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΔΡΑΜΑΣ (4&5/5).
Διήμερο αφιέρωμα με όλες τις βραβευμένες ταινίες μικρού μήκους στο φετινό Φεστιβάλ Δράμας. Μικρά διαμάντια από τους νέους Έλληνες σκηνοθέτες.
ΣΙΝΕΚΑΡΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ: 50 ευρώ. Φοιτητική: 25 ευρώ. ΚΑΠΗ: 25 ευρώ.
Μαθητική: 0 ευρώ.
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΝΕΑΣ ΜΑΚΡΗΣ – ΣΙΝΕ ΕΞΩΣΤΗΣ
Τις ΚΥΡΙΑΚΕΣ – 7 το βράδυ – στις ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΠΕΙΡΕΣ.
Είσοδος ελεύθερη
Με 8 ταινίες του διεθνούς κινηματογράφου, με 8 Ελληνικές ταινίες
μικρού μήκους και 2 αφιερώματα.
Η Κινηματογραφική Λέσχη Νέας Μάκρης, παράλληλα με τις προβολές της Τετάρτης στο σινε ΑΛΙΚΗ, εγκαινιάζει φέτος και το ΣΙΝΕ ΕΞΩΣΤΗΣ.
Ένα νέο και φιλόδοξο πρόγραμμα με προβολές, συζητήσεις και αφιερώματα στο ΠΟΛΥΤΡΟΠΟ. Για μια διαφορετική θέαση και προσέγγιση του Κινηματογράφου.
Το πλήρες πρόγραμμα του ΣΙΝΕ ΕΞΩΣΤΗ είναι:
- ΚΥΡΙΑΚΗ 21 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2010: «DAS BOOT» του WOLFGANG PETERSEN, 206΄. Το κλασικό πολεμικό αριστούργημα. + «ΤΑ ΜΑΤΟΚΛΑΔΑ ΣΟΥ ΛΑΜΠΟΥΝ» του ΚΩΣΤΑ ΦΕΡΡΗ. 1961. 7΄. Άσκηση κινηματογραφικού ύφους πάνω
σε δυο ρεμπέτικα τραγούδια.
- ΚΥΡΙΑΚΗ 5 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2010: «CITY OF GOD» του FERNANDO MEIRELLES, 125΄. Η ζωής στις φαβέλες στη Βραζιλία του 1960. + «ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΧΙ» των ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΥΓΕΡΙΝΟΥ & ΛΑΚΗ ΠΑΠΑΣΤΑΘΗ. 1965. 11΄.
Ένα χρονικό της κατοχής. Το συμβολικό τέλος είναι ένα σεμνό όσο
και διαπεραστικό σήμα κινδύνου.
- ΚΥΡΙΑΚΗ 19 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2010: «METROPOLIS» του FRITZ LANG, 80΄.
Η ιστορική ταινία του παγκόσμιου κινηματογράφου, γυρισμένη το 1926. Ασπρόμαυρη. + «13 ΜΙΣΟ» του ΧΑΡΗ ΒΑΦΕΙΑΔΗ. 2010. 19΄. Βραβείο καλύτερης ταινίας στο φετινό Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας
από την Ομοσπονδία Κινηματογραφικών Λεσχών Ελλάδας.
- ΚΥΡΙΑΚΗ 9 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011: «LES TRIPLETTES DE BELLEVILLE», 80΄.
Το Τρίο της Μελβίλ του SYLVAIN CHOMET. ANIMATION FILM. + «ΘΗΡΑΪΚΟΣ ΟΡΘΡΟΣ» του ΚΩΣΤΑ ΣΦΗΚΑ. 1968. 24΄.
Διείσδυση στις μορφές εκμετάλλευσης της τουριστικής ανάπτυξης
στο ομώνυμο νησί.
- ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011: «LA ANTENA» του ESTEBAN SAPIR, 95΄.
Η ταινία διαδραματίζεται σε μια ρετρό – φουτουριστική πόλη.
Μια πόλη χωρίς φωνή.
+ «ΜΗΔΕΙΑ 70» του ΜΙΧΑΛΗ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ. 1969. 18΄.
- ΚΥΡΙΑΚΗ 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2011: «ALTERED STATES» του ΚΕΝ RUSSELL, 99΄. Στο υπόγειο μιας ιατρικής κλινικής ο Δόκτωρ Τζέσαπ πλανιέται
στο απόλυτο σκοτάδι. + «ΝΥΜΦΙΟΣ» του ΑΧΙΛΛΕΑ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ. 1994. 17΄.
- ΚΥΡΙΑΚΗ 20 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2011: «GERMANIA ANNO ZERO»
του ROBERTO ROSSELINI, 74΄. Το κλασικό αριστούργημα του Ιταλού σκηνοθέτη. Η ταινία έχει γυριστεί στα ερείπια του Βερολίνου αμέσως
μετά την λήξη του πολέμου. + «ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ» του ΛΑΚΗ ΠΑΠΑΣΤΑΘΗ. 1972. 18΄. Η αλληλογραφία ενός μετανάστη από το Γύθειο
που στις αρχές του 20ου αιώνα πήγε στην Αμερική.
- ΚΥΡΙΑΚΗ 13 ΜΑΡΤΙΟΥ 2011: «EQUUS» του SIDNEY LUMET, 132΄.
Ο ψυχίατρος RICHARD BURTON αναλαμβάνει την περίπτωση ενός 17χρονου σταβλίτη ο οποίος σε μια αποτρόπαια εκδήλωση βίας τυφλώνει έξι άλογα.
+ «ΛΕΥΚΑΔΑ, ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΠΟΙΗΤΩΝ» του ΡΟΒΗΡΟΥ ΜΑΝΘΟΥΛΗ. 1958. 9΄.
Ένα ιμπρεσιονιστικό και συνάμα λυρικό ντοκιμαντέρ για την πατρίδα
του Βαλαωρίτη και του Σικελιανού.
- ΚΥΡΙΑΚΗ 20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2011:

«ΡΟΒΗΡΟΣ ΜΑΝΘΟΥΛΗΣ: ΜΙΑ ΧΩΡΑ, ΜΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ»
Ο Ροβήρος Μανθούλης θεωρείται ο κορυφαίος Έλληνας σκηνοθέτης ντοκιμαντέρ. Έχει κάνει μέχρι σήμερα πάνω από 120 ταινίες, στη μεγάλη πλειοψηφία τους ντοκιμαντέρ, αποσπώντας διθυραμβικές κριτικές
από τον διεθνή τύπο.

Θα προβληθούν οι ταινίες:
«Η ΕΛΛΑΔΑ ή Η ΚΡΑΥΓΗ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ», 1973, 54΄.
Σχετικά με την προέλευση της μουσικής του Μίκη Θεοδωράκη, γυρισμένη
λίγο πριν από την πτώση της δικτατορίας των συνταγματαρχών.
«ΣΙΚΕΛΙΑ - Η ΓΗ ΠΟΥ ΑΙΜΟΡΡΑΓΕΙ», 1975, 50΄. Ένα πορτραίτο της λιγότερο γνωστής Σικελίας και του λαού της μέσα από τις παραδόσεις
και της λαϊκής της μουσικής.
«ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ – ΤΟ ΤΑΓΚΟ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΥΓΗ», 1976, 52΄.
Η παράλληλη ιστορία του ταγκό και του περονισμού,
γυρισμένη στο Μπουένος Άιρες, μέσα στην άγρια εποχή της δικτατορίας
και των Τουπαμάρος.
«ΤΣΙΓΓΑΝΟΙ ΤΗΣ ΑΝΔΑΛΟΥΣΙΑΣ – ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΣΤΙΛΛΙΑΝΟΙ», 1989, 67΄.
Για τους τσιγγάνους της Ανδαλουσίας, για τη ζωή, τη μουσική και τα τραγούδια τους.
- ΚΥΡΙΑΚΗ 1 ΜΑΙΟΥ 2011: 
«ΚΩΣΤΑΣ ΣΦΗΚΑΣ: Ο ΜΟΝΑΧΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ»
Ο Κώστας Σφήκας (1927 - 2009) θεωρείται ένας πρωτοπόρος σκηνοθέτης
στο χώρο ελληνικού και παγκόσμιου πειραματικού κινηματογράφου.
Το Μοντέλο συμπεριλαμβάνεται στη λίστα του μουσείου Μοντέρνας Τέχνης
της Νέας Υόρκης σαν μια από τις δέκα πιο σημαντικές πρωτοποριακές ταινίες του κινηματογράφου, ενώ κόπιες από το Μοντέλο και τις Μητροπόλεις φυλάσσονται στο μουσείο Μπωμπούρ του Παρισιού.

Θα προβληθούν οι ταινίες:
«ΜΟΝΤΕΛΟ», 1974, 90΄. Πρόκειται αναμφισβήτητα για το πιο τρελό εγχείρημα του Ελληνικού Κινηματογράφου. Απόπειρα μεταφοράς στον κινηματογράφο
του Κεφαλαίου του Μαρξ. Είναι ένα ακρότατο παγκόσμιο πείραμα για τον κινηματογράφο, να εκφράζεται σχεδόν μέσα από την ακινησία
παρά μέσα από την κίνηση.
«ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ», 1975, 88΄. Ο σκηνοθέτης επεξεργάζεται ένα πλούσιο φωτογραφικό υλικό και το έργο τριών από τους καλύτερους δημιουργούς της Ευρώπης πριν από τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο, Προυστ, Ρίλκε και Σαιν Σανς. Μητροπόλεις είναι τα μεγάλα καπιταλιστικά κέντρα της Δύσης, την εποχή της μετεξέλιξής τους στο ιμπεριαλιστικό στάδιο, το οποίο ταυτόχρονα
αντιστοιχεί στην παρακμή του αστικού μύθου.


http://apopeires.gr/index.html