ΤΡΑΓΙΚΗ
Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
ΣΤΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ
Παλλήνη 24 Σεπτέμβρη 2008 Α.Π. : 287
Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ 3ου ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ Π.Ε. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
“Φέτος για πρώτη φορά η κάλυψη των λειτουργικών κενών σε νηπιαγωγούς, δασκάλους και καθηγητές ολοκληρώθηκε έγκαιρα ώστε όλα τα σχολεία να λειτουργούν από την πρώτη στιγμή ……………και ξεκινά χωρίς τα συνήθη προβλήματα το ολοήμερο σχολείο” .
Από το μήνυμα του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ε. Στυλιανίδη για την έναρξη της νέας σχολ χρονιάς (11-09-08)
Ο Σύλλογος μας σήμερα Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2008 κατέγραψε τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό (στο Κλασικό και στο Ολοήμερο Πρόγραμμα των Σχολείων του 3ου Γραφείου). Τα αποτελέσματα της καταγραφής είναι απογοητευτικά και κατεδαφίζουν την προσπάθεια του Υπουργού Παιδείας και της κυβέρνησης , μέσα στα πλαίσια της επικοινωνιακής τους πολιτικής, να ωραιοποιήσουν την κατάσταση
Ολοήμερα Σχολεία
· Από τα 40 Ολοήμερα Σχολεία κανένα μέχρι και σήμερα δεν έχει τους εκπαιδευτικούς που προβλέπονται από τη σχετική νομοθεσία που έχει θεσπίσει η ίδια η πολιτεία. Κανένα από τα σαράντα σχολεία δε θα έπρεπε να λειτουργεί σήμερα σύμφωνα με τους κανονισμούς που καθορίζουν τις προϋποθέσεις λειτουργίας τους (αριθμός μαθητών / δάσκαλο , υποχρεωτικά διδακτικά αντικείμενα κτλ).
· 5 δεν έχουν ανοίξει καθόλου λόγω ελλείψεως εκπαιδευτικών
· Σε 19 Ολοήμερα δεν έχει τοποθετηθεί (ούτε ένας ) εκπαιδευτικός ειδικότητας. Αυτό σημαίνει ότι πολλές φορές ένας και μόνο δάσκαλος είναι υπεύθυνος για 3-4 τμήματα ακόμη και για 104 παιδιά!!!!!! Ο εκπαιδευτικός αυτός πρέπει να φροντίσει για τη σίτιση των παιδιών , για τη μελέτη τους τρέχοντας από τμήμα σε τμήμα (γιατί τα παιδιά δεν χωρούν σε μία αίθουσα) και το κυριότερο να έχει την επίβλεψη για την ασφάλεια τους.
· Σε 6 από αυτά δεν έχει τοποθετηθεί ούτε καν δάσκαλος ως υπεύθυνος Ολοήμερου
· Στα υπόλοιπα έχουν τοποθετηθεί μόνο 1-2 εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων (από τις 6-7 ειδικότητες που θα έπρεπε να είχαν).
· Συνολικά χάνονται 2000 ώρες διδασκαλίας κάθε εβδομάδα, που για να καλυφθούν χρειάζονται 170 εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων (ωρομίσθιοι).
· Εννοείται ότι κάτω από αυτές τις συνθήκες δεν είναι δυνατό να μιλάμε για παιδαγωγικό έργο. Πιο σημαντικό από όλα όμως είναι ότι κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί την σωματική ακεραιότητα τόσων μαθητών κάτω από αυτές τις συνθήκες (ατυχήματα κτλ).
Κλασσικό Πρόγραμμα
Ακόμα και σήμερα στο κλασικό πρόγραμμα των σχολείων παρατηρούνται
· 18-20 κενές θέσεις δασκάλων,
· Αρκετοί δάσκαλοι Τ.Υ. , Τμημάτων Ένταξης , Ειδικής Αγωγής ,Παράλληλης στήριξης κτλ
· 18-20 κενές θέσεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων
· 5 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού
· 3 ΕΕΠ
· Όλες οι ειδικότητες 2ης ξένης Γλώσσας
Καλούμε και προκαλούμε τον Υπουργό Παιδείας και κάθε αρμόδιο που θα διαψεύσει τα παραπάνω στοιχεία να επισκεφθεί αύριο την περιοχή μας για να τον ξεναγήσουμε εμείς οι ίδιοι στα σχολεία ώστε να αποδείξουμε «των λόγων μας το αληθές»
ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ»
Χωρίς δάσκαλο παραμένει
και το Δημοτικό Σχολείο
Ανατολής Νέας Μάκρης...