~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Τοπική διαδικτυακή Εφημερίδα * με νέα για την Ανατολή Νέας Μάκρης * συντάκτης Πάνος Σ. Αϊβαλής * τηλ.: 22940 99125 - ώρες 12.00 -14.00 μ.μ. * επικοινωνία email: kepeme@gmail.com * Σελίδες επικοινωνίας των κατοίκων της περιοχής * για μια ανθρώπινη συνοικία των Ονείρων * με ελεύθερους χώρους και παιδότοπους * δεινά = [γεγονότα συνήθ. απρόσμενα, που φέρνουν στον άνθρωπο μεγάλη δυστυχία συμφορές]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ροή ειδήσεων

Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Xωρίς νερό από το απόγευμα της Παρασκευής...

Ανάστατοι οι κάτοικοι της Ανατολής που έχουν μείνει χωρίς νερό... και λένε το νερό... νεράκι



Η  Ανατολή έχει μείνει χωρίς το πολύτιμο αγαθό το ΝΕΡΟ...
Έντονες οι διαμαρτυρίες των κατοίκων που από χθες το απόγευμα της Παρασκευής έχουν μείνει χωρίς σταγόνα νερό. Τα τηλέφωνα του Δήμου Μαραθώνα (τώρα) δεν απαντούν για να μάθει ο κόσμος τι συμβαίνει.... Άνθρωποι με μικρά παιδιά αλλά και μωρά έχουν βρεθεί σε δύσκολη θέση...
Στην οδό Μεσολογγίου εδώ και μέρες τοποθετούν νέους αγωγούς ύδρευσης και πιθανολογείται ότι το πρόβλημα βρίσκεται εκεί...
Μια βροχή θα μας σώσει....
Ίδωμεν....




Ετυμολογία

νερό < ουσιαστικοποιημένο ουδέτερο του αρχαίου επιθέτου νηρός (< αρχαία ελληνική νεαρός) < έκφραση "νηρόν ὕδωρ" (φρέσκο νερό)

[]Nuvola apps edu languages.png Προφορά

ΔΦΑ : /nɛ.ˈɾɔ/

[]Open book 01.svg Ουσιαστικό


νερό σε ποτήρι

σταγόνα νερού
νερό ουδέτερο
  1. το άχρωμο και συνήθως άοσμο και άγευστο υγρό στοιχείο της φύσης, που προκύπτει από τη χημική ένωση δύο ατόμων υδρογόνου και ενός ατόμου οξυγόνου· σχηματίζει τα ποτάμια, τις λίμνες, τις θάλασσες, τις πηγές, τη βροχή, αποτελεί το 70% του ανθρώπινου οργανισμού και συντελεί καταλυτικά στη ζωή και την ανάπτυξη όλων των φυτικών και ζωικών οργανισμών· μπορεί να παίρνει, υπό κατάλληλες συνθήκες, στερεά μορφή, οπότε ονομάζεται πάγος, ή αέρια, οπότε λέγεταιυδρατμός
    πόσιμο νερό, πίνω νερόβρώμικα νερά

  2. ιαματικό νερό : νερό με θεραπευτικές ιδιότητες, συνήθως χάρη στην υψηλή θερμοκρασία του

  3. επιτραπέζιο νερό : το νερό που διατίθεται εμφιαλωμένο και συνήθως αντλείται από ελεγχόμενες πηγές

  4. ανθρακούχο νερό : το νερό που διατίθεται εμφιαλωμένο με το αέριο της πηγής

  5. τα νερά (πληθυντικός) : η ίσαλος γραμμή του πλοίου
    "σ' έστειλε ο πρώτος τα νερά, να πας για να γραδάρεις" (Καββαδίας)

  6. τα νερά (πληθυντικός) : το αμνιακό υγρό
    έσπασαν τα νερά


[]Εκφράσεις

  • κάνω μια τρύπα στο νερό : αποτυγχάνω
  • βάζω το νερό στ' αυλάκι : οδηγώ μια υπόθεση σε καλό δρόμο
  • χάνω τα νερά μου : βρίσκομαι σε αμηχανία εξαιτίας αλλαγής
  • είμαι ή βρίσκομαι έξω από τα νερά μου : δεν κατέχω το αντικείμενο
  • σαν τα κρύα τα νερά : εξαιρετικής ομορφιάς
  • τον φέρνω στα / με τα νερά μου : προσεταιρίζομαι κάποιον, κάνοντάς τον να συμφωνεί μαζί μου
  • ένα ποτήρι νερό : η στοιχειώδης φροντίδα και περιποίηση σε κάποιον
  • το αίμα νερό δεν γίνεται : οι οικογενειακοί δεσμοί δεν επιτρέπουν έχθρητες
  • έσπασαν τα νερά : άνοιξε ο αμνιακός σάκος και πλησιάζει η ώρα του τοκετού
  • βάζω νερό στο κρασί μου : γίνομαι πιο διαλλακτικός ή λιγότερο απαιτητικός
  • πνίγομαι σε μια κουταλιά νερό : είμαι ανίκανος να αντιμετωπίσω την παραμικρή δυσκολία

Το κίνημα της Β.Α. Αττικής ενάντια στα διόδια μπαίνει στο βιβλίο γκίνες


http://anatolikiattikinews.blogspot.com/

Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Η σποροφύτευση συνεχίζεται την Κυριακή 16/1/2011


Την Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011 συνεχίζουμε να φυτεύουμε τα εκπληκτικά, πολλά υποσχόμενα, προβλαστημένα βελανίδια!

Προτείνετε στους γειτονές σας ένα δημιουργικό, όμορφο, ηλιόλουστο Κυριακάτικο πρωινό φυτεύοντας βελανίδια για τον εμπλουτισμό των καμένων δασικών εκτάσεων της περιοχής μας. Οι εθελοντές που μαζευτήκαμε στη χτεσινή σποροφύτευση, φυτέψαμε 600 σπόρους ήμερης και χνοώδους βελανιδιάς και νοιώσαμε την ευγνωμοσύνη του καμένου βουνού...

Τόπος συνάντησηςπαιδική χαρά Διώνης (οδός Πίνδου)& ώρα 10:45 π.μ.
http://dasamarisos.blogspot.com/2011/01/161.html

Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Νέα ένταση στην Κερατέα...


Νέα επεισόδια σημειώθηκαν το βράδυ της Τρίτης μεταξύ κατοίκων και αστυνομικών στην περιοχή της Κερατέας, όπου συνεχίζονται οι αντιδράσεις για τη δημιουργία ΧΥΤΥ. Τα επεισόδια ξεκίνησαν όταν νεαροί κινήθηκαν εναντίον των αστυνομικών, ενώ σύμφωνα με μαρτυρίες έγινε και ρίψη βομβών μολότοφ. Αυτη τη στιγμή επικρατεί ηρεμία στην περιοχή.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

Νέος δημάρχος του ιστορικού Μαραθώνα ο Ιορδάνης Λουιζος

  Ποιό ειναι το πρόγραμμα του νέου δημάρχου Μαραθώνα για τον Βαρνάβα

ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΝΕΑΣ ΜΑΚΡΗΣ ME ΤΟN ANEΞΑΡΤΗΤΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΑΤΤΙΚΗΣ ΒΑΣΙΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ


Οι εκλογές τέλειωσαν ήρθε ο καιρός να δούμε και να εξετάσουμε με ηρεμία τις λεπτομέρειες του προγράμματος του νέου δημάρχου Μαραθώνα κ. Ιορδάνη Λουιζου για τον Βαρνάβα αλλά και του ευρύτερου δήμου γενικότερα. Το προεκλογικό πρόγραμμα με ένα κλικ ΕΔΏ.
Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε το εξειδικευμένο πρόγραμμα για τον Βαρνάβα και το πλάνο των προτεραιοτήτων που σχεδιάζονται από την νέα δημοτική αρχή.



Η ανάπτυξη πρέπει να είναι βασικό μέλημα, ωστόσο, πρέπει να υπάρχουν στόχοι αναφορικά με τους τομείς στους οποίους πρέπει να βασιστεί. Και μέχρι στιγμής δεν έχουμε ακούσει τίποτα, δεν γνωρίζουμε τίποτα, δεν ξέρουμε εάν υπάρχει ή όχι αναπτυξιακό σχέδιο.
Περιμένουμε, το επόμενο διάστημα, να δούμε φως. Θεωρούμε ότι, έστω και τώρα, ο νέος Δήμαρχος, πλαισιωμένος από τους συνεργάτες του σε όλα τα δημοτικά διαμερίσματα πρέπει να ανοίξει τα χαρτιά του, προκειμένου να είναι και οι πολίτες ενημερωμένοι σχετικά με το τι θα γίνει τα επόμενα 3,5 χρόνια. Εάν βέβαια δεν σκοπεύει να κάνει απλή διαχείριση.

*από τα : "Τα Νέα του Βαρνάβα"

Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Η ΠΡΩΤΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ...

Το 45 π.Χ. γιορτάστηκε για πρώτη φορά στην παγκόσμια Ιστορία η 1η Ιανουαρίου σαν η πρώτη ημέρα του νέου έτους, καθώς το Ιουλιανό ημερολόγιο άρχισε να εφαρμόζεται.
Λίγο αφότου έγινε αυτοκράτορας ο Ιούλιος Καίσαρας αποφάσισε ότι το παραδοσιακό Ρωμαϊκό ημερολόγιο χρειαζόταν άμεσα ριζικές αλλαγές. Εισαγμένο γύρω στον έβδομο αιώνα π.Χ., το ρωμαϊκό ημερολόγιο προσπαθούσε να ακολουθήσει το σεληνιακό κύκλο, αλλά συχνά δεν κατάφερνε και τόσο καλά.
Επιπλέον το Ρωμαϊκό σώμα υπεύθυνο για την επιτήρηση του ημερολογίου (pontifex), συχνά έκαναν δεν έκαναν καλή χρήση της εξουσίας τους, προσθέτοντας μέρες στην αρχή του έτους προκειμένου να επεκτείνουν πολιτικούς όρους ή να παρεμποδίσουν εκλογές. Στο σχεδιασμό του νέου ημερολογίου ο Καίσαρας ζήτησε την ενίσχυση ενός αστρονόμου από την Αλεξάνδρεια, του Σωσιγένη.
Αυτός τον συμβούλεψε να απομακρυνθεί εξ ολοκλήρου από την ιδέα της παρακολούθησης του σεληνιακού κύκλου και να ακολουθήσει το ηλιακό έτος όπως οι Αιγύπτιοι. Μ' αυτό τον τρόπο, το έτος υπολογίστηκε ότι αποτελείται από 365 και 1/4 ημέρες.
Από την πλευρά του, ο Καίσαρας πρόσθεσε 67 ημέρες στο 45 π.Χ., κάνοντας έτσι το 46 π.Χ. να αρχίσεί την 1η Ιανουαρίου και όχι το Μάρτιο. Επίσης καθιέρωσε την επιπλέον μέρα στο τέλος του Φεβρουαρίου κάθε τέσσερα χρόνια, κρατώντας έτσι θεωρητικά το ημερολόγιό του από να πέσει έξω. Λίγο πριν η δολοφονία του το 44 π.Χ., άλλαξε το όνομα του μήνα Quintilis σε Julius (Ιούλιος) από το όνομά του. Αργότερα, ο μήνας Sextilis μετονομάστηκε Augustus (Αύγουστος) από το όνομα του διαδόχου του.

Κατά τη διάρκεια του Μεσαίωνα ο εορτασμός της Πρωτοχρονιάς την 1/1 δεν συνηθιζόταν στην πράξη, ούτε καν από αυτούς που έμειναν αυστηρά πιστοί στο Ιουλιανό ημερολόγιο. Ο λόγος για αυτό είναι ότι ο Καίσαρας και ο Σωσιγένης απέτυχαν να υπολογίσουν σωστά το ηλιακό έτος ως 365.242199 ημέρες, όχι 365.25 ημέρες.
Το αποτέλεσμα ήταν να προστίθενται 11 λεπτά σε κάθε έτος, ποσό που συγκεντρωμένο το έτος 1000 μ.Χ. έφτασε τις 7 μέρες και μέχρι το μεσαίωνα είχε αγγίξει τις 10 (15ος αιώνας). Η ρωμαϊκή εκκλησία ενημερώθηκε για αυτό το πρόβλημα, και το 1570 ο παπάς Γρηγόριος ΧΙΙΙ ανάθεσε στον Ιησουΐτη αστρονόμο Christopher Clavius να κατασκευάσει ένα νέο ημερολόγιο.
Το 1582 το Γρηγοριανό ημερολόγιο εφαρμόστηκε, παραλείποντας 10 ημέρες για εκείνο το έτος. Από τότε οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έχουν επιλέξει την 1η Ιανουαρίου για να γιορτάσουν την ακριβή άφιξη του νέου έτους.

* από KOSTA MASTORAKIS
http://kmas01.blogspot.com/

Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

Κάρυστος - Μια κοντινή απόδραση για τις αργίες...



Η Κάρυστος είναι παραθαλάσσια κωμόπολη και λιμένας στη Νότια Εύβοια και αποτελεί έδρα ομώνυμου δήμου, ενώ πρωτεύουσα της ομώνυμης επαρχίας και έδρα της Μητροπόλεως Καρυστίας και Σκύρου, είναι η Κύμη.

Το 1951 αριθμούσε 3.118 κατοίκους ενώ στη εκτίμηση του 2009 είχε περίπου 7.000 κατοίκους.
Η Κάρυστος είναι κτισμένη στο μυχό ομώνυμου Κόλπου σε υψόμετρο 10 μ. και έχει ομώνυμο λιμένα που απέχει από τον Πειραιά 61 ναυτικά μίλια.
Δια του λιμένα Καρύστου εξυπηρετείται τακτική θαλάσσια συγκοινωνία με την Ραφήνα. Παλαιότερα υπήρχε θαλάσσια συγκοινωνία από Πειραιά με ενδιάμεσο λιμένα προσέγγισης την Κάρυστο και που συνέχιζε μέχρι Βόλο.
Επίσης συνδέεται οδικώς, μέσω Χαλκίδας, με Αθήνα.
Διαδικτυακή πύλη για την Κάρυστο:
http://www.in-karystos.gr/

Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Αρχαία στον ΧΥΤΑ Γραμματικού...

Πώς εξηγείται η κραυγαλέα αδιαφορία της κεντρικής και τοπικής εξουσίας προς την κομποστοποίηση και ανακύκλωση με διαλογή στην πηγή;



Πρόκειται για μια λύση σχετικά φθηνή, που δεν έχει μεγάλο περιθώριο κέρδους για τους εργολάβους των σκουπιδιών και στηρίζεται στη συμμετοχή του κόσμου.

                                                    http://polites-energoi.blogspot.com/
http://www.real.gr/
Σε νέες περιπέτειες φαίνεται να μπλέκει ο υπό κατασκευή Χώρος Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων (ΧΥΤΑ) στο Γραμματικό, μετά την ανακάλυψη αρχαιοτήτων που χρονολογούνται από το 3.000 π.Χ. μέχρι και τα ύστερα βυζαντινά χρόνια.
Το υπουργείο Πολιτισμού έχει ήδη εκδώσει απόφαση για την «αποδόμηση των αρχαιοτήτων», όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στο κείμενο που φέρει την υπογραφή του υπουργού Παύλου Γερουλάνου.
Επιπλέον, όπως επιβεβαιώνει ο γενικός γραμματέας της Περιφέρειας Αττικής, Ηλίας Λιακόπουλος, οι ανασκαφές στον ΧΥΤΑ έχουν στοιχίσει μέχρι στιγμής 1,5 εκατ. ευρώ.
Η κοινότητα του Γραμματικού, από την πλευρά της, ετοιμάζεται να προσβάλει την υπουργική απόφαση, ζητώντας την ακύρωσή της από το Συμβούλιο της Επικρατείας, με βασικό νομικό επιχείρημα το γεγονός ότι η σημασία των αρχαιοτήτων δεν επιτρέπει την αποδόμηση και τη μετακίνησή τους.
Σε περίπτωση, βέβαια, που τα αρχαία δεν απομακρυνθούν, αυτό θα σημαίνει πως το έργο του νέου ΧΥΤΑ θα βρεθεί πραγματικά στον αέρα, όπως επίσης και ολόκληρος ο σχεδιασμός της πολιτείας για τη διαχείριση των απορριμμάτων της Αττικής κατά τις επόμενες δεκαετίες.
Στο κεντρικό σημείο

Οι αρχαιότητες βρίσκονται στο σημείο που οι εργολάβοι αποκαλούν «μάτι του ΧΥΤΑ». Είναι ακριβώς η τοποθεσία όπου έχει σχεδιαστεί να καταλήξει το κεντρικό και βαθύτερο σημείο της κοιλότητας, η οποία θα γεμίσει με τα απορρίμματα της Αττικής.
Για να ολοκληρωθεί το έργο, οι εκσκαφές θα πρέπει να προχωρήσουν σε μεγαλύτερο βάθος από αυτό όπου βρέθηκαν τα αρχαία και στη συνέχεια ο χώρος να καλυφθεί από ειδικές μεμβράνες, ώστε τα στραγγίδια -τα υγρά που εκρέουν από τα σκουπίδια- να μην εισχωρούν στο έδαφος.
Με λίγα λόγια, είτε η κατασκευή του ΧΥΤΑ θα ματαιωθεί εντελώς, είτε η περιοχή όπου τα αρχαία βγήκαν στο φως θα καλυφθεί οριστικά από μεμβράνες, υποστρώματα και βέβαια χιλιάδες τόνους σκουπιδιών.
Εναλλακτική χάραξη του κυττάρου του ΧΥΤΑ φαντάζει απίθανη, καθώς η κατασκευή έχει ήδη ολοκληρωθεί σε ποσοστό που φτάνει το 40%.
Βυζαντινοί τάφοι
«Ο οικισμός που έχει ανακαλυφθεί χρονολογείται από τα προϊστορικά χρόνια, ανήκει στη λεγόμενη πρωτοελληνική περίοδο. Τα ευρήματα, ωστόσο, εκτείνονται χρονικά και σε άλλες ιστορικές περιόδους», δηλώνει στη Real planet η Ελένη Μπάνου, αναπληρώτρια προϊσταμένη της Β’ Εφορείας Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων και τμηματάρχης αρχαιολογικών χώρων.
Οπως αναφέρεται και στο πρόσφατο πόρισμα που Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου, οι αρχαιότητες του ΧΥΤΑ ανήκουν στην προϊστορική, ελληνιστική, υστεροκλασική και βυζαντινή περίοδο.
Η έκταση που καταλαμβάνουν οι αρχαιότητες αγγίζει το ενάμισι στρέμμα και, μεταξύ άλλων, έχουν ανακαλυφθεί μία λίθινη κατασκευή ελλειπτικού σχήματος προϊστορικών χρόνων, τοιχάρια που χρονολογούνται από την εποχή των ελληνιστικών χρόνων, οικοδομικά λείψανα κατοικίας βυζαντινών χρόνων, καθώς και αριθμός βυζαντινών τάφων.
«Αυτό που έχουμε βρει είναι ορισμένα υποστυλώματα τοίχων και ίχνη κατοικιών. Οι εργασίες μας θα συνεχιστούν σίγουρα και μέσα στο 2011», ανέφερε η Ελ. Μπάνου όσον αφορά τον τομέα των προϊστορικών αρχαιοτήτων.
Από την πλευρά τους, οι υπεύθυνοι της Α’ Εφορείας Βυζαντινών Αρχαιοτήτων δεν ήταν διαθέσιμοι για κάποιο σχόλιο, αναφορικά με τον ακριβή αριθμό των βυζαντινών τάφων που έχουν ανακαλυφθεί ή το περιεχόμενό τους, ευρήματα που φαίνεται να έχουν ιδιαίτερο αρχαιολογικό ενδιαφέρον.
Για τον Απόστολο Παπακωνσταντίνου, ακαδημαϊκό και δικηγόρο, τα στοιχεία που υπάρχουν μέχρι στιγμής είναι αρκετά ώστε να προσβληθεί η πρόσφατη υπουργική απόφαση περί αποδόμησης των αρχαιοτήτων.
«Η απόφαση αυτή είναι εντελώς αστήριχτη νομικά, καθώς αντίκειται στις διατάξεις του Συντάγματος περί προστασίας των αρχαιοτήτων αλλά και στις σχετικές διεθνείς συμβάσεις που απαγορεύουν κάθε είδους μετακίνηση σημαντικών αρχαιοτήτων», λέει ο Απ. Παπακωνσταντίνου, που έχει αναλάβει την εκπροσώπηση της κοινότητας Γραμματικού.

Η αίτηση ακύρωσης της υπουργικής απόφασης στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατατέθηκε την περασμένη Τρίτη.

«Πάγωσε» η κατασκευή και στην Κερατέα

Εκτός των ορίων του λειτουργεί εδώ και περισσότερο από τέσσερα χρόνια ο ΧΥΤΑ των Ανω Λιοσίων, ωστόσο η πολιτεία αδυνατεί να βρει μια λύση για τα σκουπίδια της Αττικής, είτε με την κατασκευή των ΧΥΤΑ, είτε προωθώντας έναν εναλλακτικό τρόπο διάθεσης των απορριμμάτων.
Η ολοκλήρωση του νέου ΧΥΤΑ στο Γραμματικό είναι κομβικής σημασίας για τη διαχείριση του περίπου 1,4 εκατομμυρίου που παράγεται καθημερινά από την περιφέρεια Αττικής.
«Είναι ο μόνος τρόπος για να τερματιστεί το αίσχος που έχουμε αυτή τη στιγμή στα Ανω Λιόσια, αλλά και για να αποφύγουμε τα πρόστιμα που απειλεί να μας επιβάλει η Ευρωπαϊκή Ενωση από το δεύτερο εξάμηνο του 2011», τονίζουν σύμβουλοι του υπουργείου Περιβάλλοντος.
Για τους λόγους αυτούς, η κυβέρνηση ούτε που συζητά το ενδεχόμενο να σταματήσει το έργο στο Γραμματικό. «Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση, ούτε βέβαια έχουμε εναλλακτικό σχέδιο», επισήμαναν οι αξιωματούχοι του ΥΠΕΚΑ.
Παρ’ όλα αυτά, η περίπτωση του ΧΥΤΑ Κερατέας, ο οποίος φαίνεται να έχει «παγώσει» οριστικά, δεν αποτελεί και το καλύτερο σημάδι για την εξέλιξη των έργων στο Γραμματικό.
Από το 2008, τα έργα στην Κερατέα μπλοκαρίστηκαν, επίσης λόγω ανακάλυψης αρχαιοτήτων, ενώ τον περασμένο Αύγουστο, η Ευρωπαϊκή Ενωση απέσυρε τη χρηματοδότησή της από το συγκεκριμένο έργο λόγω των μεγάλων καθυστερήσεων που σημειώθηκαν.
Η χρηματοδότηση και για τους δύο ΧΥΤΑ έχει εγκριθεί από το 2004...

ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΚΟΝΤΗ

Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Δυνάμεις των ΜΑΤ στον αρχαιολογικό χώρο του Οβριοκάστρου Κερατέας

ΚΕΡΑΤΕΑ : Πραγματική εισβολή έκαναν σήμερα τα ξημερώματα οι δυνάμεις των ΜΑΤ




Πραγματική εισβολή έκαναν σήμερα τα ξημερώματα οι δυνάμεις των ΜΑΤ στον αρχαιολογικό χώρο του Οβριοκάστρου Κερατέας προκειμένου να καταφέρουν να περάσουν τα μηχανήματα για την εγκατάσταση του εργολάβου που έχει αναλάβει το έργο της δημιουργίας ΧΥΤΑ στη περιοχή.


Πιο συγκεκριμένα, στις 4:30 το πρωί στρατός από δυνάμεις των ΜΑΤ κατέλαβαν το σημείο συλλαμβάνοντας άμεσα τον Δήμαρχο κο Σταύρο Ιατρού που ήταν επιφυλακή στο σημείο καθώς και τον αδερφό του.

Μέχρι αυτή την ώρα στο σημείο έχουν δια της βιας περάσει τρία βαριά μηχανήματα τα οποία παράνομα και αντιδημοκρατικά προσπαθούν να εργασθούν σε χώρο που έχει ανακηρυχθεί αρχαιολογικός και για τον οποίο ακόμα και η άδεια για δημιουργία ΧΥΤΑ προβλέπει υποχρεωτική αρχαιολογική ερευνά πριν την έναρξη.

Επιπλέον και αυτό είναι απόλυτη παρανομία δεν έχουν γίνει απαλλοτριώσεις και τα ΜΑΤ και οι εργολάβοι αυτή τη στιγμή έχουν καταλάβει ιδιωτικές περιουσίες.

Οι κάτοικοι έχουν ήδη αποκλείσει τη περιοχή και έχουν αρχίσει ήδη να εξελίσσονται σοβαρά επεισόδια.

Τονίζουμε ότι στην Κερατέα υπάρχουν αποφάσεις της αρχαιολογικής Υπηρεσίας που απαγορεύουν την έναρξη έργων δεδομένου ότι ο χώρος είναι αρχαιολογικός και τοπίο ιδιαιτέρου φυσικού κάλλους.

Καλούμε τη κυβέρνηση και τη δικαιοσύνη να σταματήσει έστω και αυτή τη στιγμή τη παράνομη και αυθαίρετη καταστροφή που πάει να διαπράξει. Είναι έγκλημα αυτή η χοροθέτηση υπέρ συγκεκριμένων ιδιωτικών συμφερόντων. 
Είναι έγκλημα για το περιβάλλον. 

Είναι έγκλημα για τον πολιτισμό. Είναι παράνομη η χοροθέτηση και οι κάτοικοι δε πρόκειται να υποχωρήσουν. 

Αυτή η κυβέρνηση δεν έδωσε ούτε δέκα λεπτά για να ασχοληθεί και να ενημερωθεί για το ζήτημα. 
Ο υπουργός αυθαίρετα και αντιδημοκρατικά απλά έδωσε την εντολή για την εισβολή καταστρατηγώντας κάθε δημοκρατική αρχή που επιβάλλει ότι τέτοια έργα πρέπει να έχουν την κοινωνική αποδοχή. 
Η χουντική αυτή συμπεριφορά δεν μπορεί και δε θα φέρει καλά αποτελέσματα.
http://pressingnewsgr.blogspot.com/2010/12/blog-post_1720.html
πηγή 

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΝΕΑΣ ΜΑΚΡΗΣ



ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΝΕΑΣ ΜΑΚΡΗΣ

Η  τέχνη του κινηματογράφου
απ’ όλες τις χώρες του κόσμου
ΠΕΡΙΟΔΟΣ 2010 – 2011
Κάθε Τετάρτη βράδυ συμβαίνει στη πόλη της ΝΕΑΣ ΜΑΚΡΗΣ,
ένα όμορφο ταξίδι σε όλες τις χώρες του κόσμου,
μέσα από τη μαγεία της μεγάλης οθόνης
με τις καλύτερες ταινίες του παγκόσμιου κινηματογράφου.
Η Κινηματογραφική Λέσχη Νέας Μάκρης είναι μια ακόμα δραστηριότητα που έχουν οι Πολιτιστικές Απόπειρες. Είναι μέλος της Ομοσπονδίας Κινηματογραφικών Λεσχών Ελλάδας, συνεργάζεται με το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας και με όλες τις εταιρείες διανομής κινηματογραφικών ταινιών. Οι επιλογές σχεδόν στο σύνολο τους, είναι ταινίες που έχουν διακριθεί σε διάφορα διεθνή κινηματογραφικά φόρουμ και στην πλειοψηφία τους δεν έχουν βρει ικανή και ανάλογη διέξοδο στο δίκτυο διανομής και αιθουσών. Οι ταινίες καθορίζουν και τον προσανατολισμό της Λέσχης. Ταινίες όμορφες, μοντέρνες και ανατρεπτικές οι οποίες θέτουν τα σύγχρονα προβλήματα της κοινωνίας και ψυχαγωγούν. Ταινίες που γνωρίζουν στους θεατές την κινηματογραφική γραφή όλων των χωρών του κόσμου. Τα τελευταία χρόνια η Λέσχη έχει προβάλει ταινίες από 43 διαφορετικές χώρες. Γιατί κινηματογράφο κάνουν όλοι οι λαοί του κόσμου.

Πρόγραμμα της Κινηματογραφικής Λέσχης στο σινε ΑΛΙΚΗ

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2010:
THANK YOU FOR SMOKING (17/11/2010). Μια καυστική σάτιρα πάνω στην παράνοια της αντικαπνιστικής καμπάνιας στην Αμερική. Από τις καλύτερες ανεξάρτητες ταινίες της χρονιάς.
ΨΥΧΗ ΒΑΘΙΑ (24/11), η πολυσυζητημένη ταινία του Παντελή Βούλγαρη για την εμφύλια αναμέτρηση, την πιο τραγική εκδοχή πολέμου. Καμία πλευρά δεν μπορεί
να είναι υπερήφανη, δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι όλα ήταν καλά καμωμένα.

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2010:
ΕΝΑΣ ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΜΑ ΤΙ ΠΡΟΦΗΤΗΣ (1/12), των Monty Python, 1979 σε επανέκδοση. Μια από τις καλύτερες κωμωδίες όλων των εποχών.
Αυτός ο Προφήτης, που είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα Βρετανικά φιλμ,
σε φέρνει αντιμέτωπο με το χιούμορ, τη σάτιρα και την πίστη.
Μια μοναδική στιγμή εναρμόνισης φλέγματος και αναρχίας.
ZIFT (8/12). Η Πίσσα είναι μια από τις εκπλήξεις της χρονιάς. Καταιγιστική περιπέτεια ντυμένη με υπέροχη εξπρεσιονιστική ασπρόμαυρη φωτογραφία,
αλλά και ταυτόχρονα μια δυνατή αλληγορία για το σκοροφαγωμένο ιδεολογικό, πολιτικό και κοινωνικό σύστημα της εποχής. Το πολύ καλό αυτό φιλμ μας έρχεται από τη γειτονική Βουλγαρία, μια χώρα με ελάχιστη κινηματογραφική παράδοση.
ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ (15/12), Ιαπωνία. Με σκηνοθεσία σεμιναρίου για τα κοινότυπα δυτικά πρότυπα, σενάριο σταυροβελονιά οικουμενικού χαρακτήρα και δυναμικές ερμηνείες, μια ταινία που διακρίνεται για την ανθρώπινη συγκίνηση και την χαρακτηριστική αισθητική υψηλού επιπέδου, χωρίς εκπτώσεις ήθους και ύφους.
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ (22/12), Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία. Η ταινία αφηγείται την απρόσμενη πραγματική ιστορία της συνάντησης των γερμανικών, γαλλικών και βρετανικών στρατευμάτων τις μέρες των Χριστουγέννων του Α΄ Παγκόσμιου Πολέμου. Ύμνος στον Άνθρωπο και τη θέληση για ζωή.

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2011:
ΚΥΝΟΔΟΝΤΑΣ (12/1/2011), του Γιώργου Λάνθιμου. Δεν πρόκειται απλώς για μία ιδιαίτερης σύλληψης και γραφής ταινία αλλά για ένα ολοκληρωμένο φιλμικό σύμπαν που καθηλώνει και βυθίζει το θεατή στους νόμους και τις αρχές του. Στη δεύτερη μόλις μεγάλου μήκους ταινία του, o Λάνθιμος παραδίδει ένα σπουδαίο πόνημα, ευφυές, σκηνοθετικά στιβαρό, οικονομικό στην αφήγηση, άριστα στοχευμένο στο αλληγορικό θέμα του και διεξοδικά μελετημένο έως και την τελευταία λεπτομέρεια.
Η επίσημη συμμετοχή της Ελλάδας στα φετινά Όσκαρ.
Η ΛΕΜΟΝΙΑ (19/1), Ισραήλ. Μια δυνατή ρεαλιστική και ταυτόχρονα λυρική ταινία. Μια ταινία για τα τείχη έξω αλλά και μέσα μας. Η Λεμονιά είναι μια ταινία για ένα μικρό χωριό στη Δυτική Όχθη της Παλαιστίνης, για τις ζωές δύο γυναικών, της Σάλμα
από την Παλαιστίνη και της Μίρα από το Ισραήλ.
Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΤΗΣ ΛΗΣΜΟΝΙΑΣ (26/1), Γαλλία. Βασισμένη στο μυθιστόρημα του Ζαν-Κλοντ Ιζό. Ένα φορτηγό πλοίο βρίσκεται ακινητοποιημένο στο λιμάνι της Μασσαλίας με τα τρία μέλη του πληρώματος του εγκλωβισμένα, το Λιβανέζο καπετάνιο, τον Έλληνα υποπλοίαρχο και του Τούρκο ασυρματιστή.
Ο φόβος της επιστροφής και η δύναμη της μνήμης.
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2011:
ΟΛΑ ΤΑ ΑΟΡΑΤΑ ΠΑΙΔΙΑ (2/2), από 7 σκηνοθέτες: Σπάικ Λη, Κάτια Λούντ,
Εμίρ Κουστουρίτσα, Στέφανο Βενερούζο, Μεντί Σαρέφ, Ρίντλεϊ Σκοτ, Τζον Γου.
Εφτά ταινίες για όλα τα αόρατα παιδιά, σε κάθε γωνιά της γης.
ΔΩΔΕΚΑ (9/2), Ρωσία. Ο Nikita Mikhalkov παίζει ένα πολύ επικίνδυνο κινηματογραφικό παιχνίδι και βγαίνει θριαμβευτής. Ένα από τα χαρακτηριστικότερα έργα του σύγχρονου κινηματογράφου.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΜΗΛΑΣ ΠΟΥ ΔΑΚΡΥΣΕ (16/2), Μογγολία. Μια αντισυμβατική ταινία για την μητρότητα. Μια μοναδικά γοητευτική ιστορία που περιέχει ίσες δόσεις πραγματικότητας, δράματος και μαγείας, μιας απομακρυσμένης και εξωτικής κουλτούρας.
TIME (23/2), Νότιος Κορέα. Ο έρωτας, ο χρόνος, ο φόβος της απώλειας, οι εμμονές και τα τείχη απέναντι στον άλλο, που μόνοι μας υψώνουμε. Ο Κιμ Κι Ντούκ μας εισάγει ακόμα μία φορά στον ιδιαίτερό του κόσμο, των συμβόλων, των βαθύτερων ανθρωποκεντρικών ζητημάτων και των ενδόμυχων ανασφαλειών, μέσα από μία πολυεπίπεδη αλλά άμεση φαινομενολογία της καθημερινής ζωής. Μια θαυμάσια αλληγορία.

ΜΑΡΤΙΟΣ 2011: 
ΚΕΛΙ 211 (2/3), Ισπανία. Με ρεαλισμό που τρυπάει κόκαλα, με διάθεση ντοκιμαντέρ στην κάμερα, στραμμένη στους χαρακτήρες. Πρωτότυπη ιστορία,
καλοί ηθοποιοί και δυναμική σκηνοθεσία. Αυτά τα τρία συστατικά κάνουν το Κελί
μια σπουδαία ταινία.
ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΟΥΡΓΙΤΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ (9/3), Ιράν. Ένα λυρικό μικρό διαμάντι, όπου σκηνές, όπως ο χορός ενός στρουθοκαμήλου, μπορούν να σε χορτάσουν σινεμά.
Ένα ιδανικό δείγμα εξέλιξης του ιρανικού κινηματογράφου, που δεν λέει να παραδοθεί σε φόρμες και θεματολογία, αλλά επενδύει πλέον περισσότερο
στις εικόνες του.
MONGOL (16/3), Καζακστάν. Ελάχιστες ταινίες επικού περιεχομένου έχουν καταφέρει να ξεφύγουν από τα κλισέ και την ανία που προκαλούν,
μία από αυτές τις εξαιρέσεις είναι και το Mongol, η ιστορία και ο μύθος
του Τζένγκις Χαν.
IMPORT – EXPORT (23/3), Αυστρία. Μια Ευρώπη που πεθαίνει σε γηροκομείο πολυτελείας, βιάζοντας την ίδια στιγμή αυτό που μπορεί να την αναγεννήσει.
Μια αυθεντική ταινία που δεν γνωρίζει τη λέξη συμβιβασμός.
ΜΠΛΟΥΖ ΜΕ ΣΦΙΓΜΕΝΑ ΔΟΝΤΙΑ (30/3), 1973 σε επανέκδοση. Ο Ροβήρος Μανθούλης επιχειρεί μια εκπληκτική σπουδή πάνω στη νέγρικη μουσική.
Οι βετεράνοι των μπλουζ αργοπεθαίνουν στη σκιά των γκέτο και ο Μανθούλης πήγε να συλλέξει τους τελευταίους αναστεναγμούς. Σοφό μωσαϊκό, από το Χάρλεμ στη Νέα Ορλεάνη. Ο Μανθούλης βουτά στις λάσπες του Δέλτα του Μισισιπή και βγαίνει
μ’ ένα διαμάντι στα χέρια. Μια ταινία από την εποχή που το σινεμά ήταν πολιτικό
ό,τι κι αν έκανε.

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2011: 
Η ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ (6/4), Κίνα. Δεν είναι εύκολο να βρει κάποιος ψεγάδι σ’ αυτή την ταινία. Επιθετική κάμερα που φεύγει από τα κοντινά πρόσωπα και ανοίγεται σε πλάνα μιας ερημωμένης πόλης, στεγνές καταγραφές,
αλλά και επικέντρωση σε χαρακτήρες που πάσχουν, μουσική που κυμαίνεται
από το λυρικό πιάνο μέχρι τα αφηνιασμένα τύμπανα των Ιαπώνων σε έναν τελετουργικό χορό, εκπληκτικές σκηνοθετικές συνθέσεις που ξαφνιάζουν.
ΚΑΖΑΜΠΛΑΝΚΑ (13/4), του Μάικλ Κερτίζ, 1942 σε επανέκδοση. Με τον Χάμφρεϊ Μπόγκαρντ και την Ίνγκριντ Μπέργκμαν. Πόλεμος, έρωτας και νοσταλγία στο εμβληματικό δράμα του παγκόσμιου κινηματογράφου. Ελάχιστε φορές η χρυσή συνταγή του Χόλιγουντ έχει εκτελεστεί με τόσο αξιοθαύμαστη αποτελεσματικότητα. Ένα κομψοτέχνημα του κλασικού αφηγηματικού σινεμά που τιμήθηκε με τρία Όσκαρ, ταινίας, σκηνοθεσίας και σεναρίου από τις συνολικά οκτώ υποψηφιότητας του.

ΜΑΙΟΣ 2011: 
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΔΡΑΜΑΣ (4&5/5).
Διήμερο αφιέρωμα με όλες τις βραβευμένες ταινίες μικρού μήκους στο φετινό Φεστιβάλ Δράμας. Μικρά διαμάντια από τους νέους Έλληνες σκηνοθέτες.
ΣΙΝΕΚΑΡΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ: 50 ευρώ. Φοιτητική: 25 ευρώ. ΚΑΠΗ: 25 ευρώ.
Μαθητική: 0 ευρώ.
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΝΕΑΣ ΜΑΚΡΗΣ – ΣΙΝΕ ΕΞΩΣΤΗΣ
Τις ΚΥΡΙΑΚΕΣ – 7 το βράδυ – στις ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΠΕΙΡΕΣ.
Είσοδος ελεύθερη
Με 8 ταινίες του διεθνούς κινηματογράφου, με 8 Ελληνικές ταινίες
μικρού μήκους και 2 αφιερώματα.
Η Κινηματογραφική Λέσχη Νέας Μάκρης, παράλληλα με τις προβολές της Τετάρτης στο σινε ΑΛΙΚΗ, εγκαινιάζει φέτος και το ΣΙΝΕ ΕΞΩΣΤΗΣ.
Ένα νέο και φιλόδοξο πρόγραμμα με προβολές, συζητήσεις και αφιερώματα στο ΠΟΛΥΤΡΟΠΟ. Για μια διαφορετική θέαση και προσέγγιση του Κινηματογράφου.
Το πλήρες πρόγραμμα του ΣΙΝΕ ΕΞΩΣΤΗ είναι:
- ΚΥΡΙΑΚΗ 21 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2010: «DAS BOOT» του WOLFGANG PETERSEN, 206΄. Το κλασικό πολεμικό αριστούργημα. + «ΤΑ ΜΑΤΟΚΛΑΔΑ ΣΟΥ ΛΑΜΠΟΥΝ» του ΚΩΣΤΑ ΦΕΡΡΗ. 1961. 7΄. Άσκηση κινηματογραφικού ύφους πάνω
σε δυο ρεμπέτικα τραγούδια.
- ΚΥΡΙΑΚΗ 5 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2010: «CITY OF GOD» του FERNANDO MEIRELLES, 125΄. Η ζωής στις φαβέλες στη Βραζιλία του 1960. + «ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΧΙ» των ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΥΓΕΡΙΝΟΥ & ΛΑΚΗ ΠΑΠΑΣΤΑΘΗ. 1965. 11΄.
Ένα χρονικό της κατοχής. Το συμβολικό τέλος είναι ένα σεμνό όσο
και διαπεραστικό σήμα κινδύνου.
- ΚΥΡΙΑΚΗ 19 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2010: «METROPOLIS» του FRITZ LANG, 80΄.
Η ιστορική ταινία του παγκόσμιου κινηματογράφου, γυρισμένη το 1926. Ασπρόμαυρη. + «13 ΜΙΣΟ» του ΧΑΡΗ ΒΑΦΕΙΑΔΗ. 2010. 19΄. Βραβείο καλύτερης ταινίας στο φετινό Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας
από την Ομοσπονδία Κινηματογραφικών Λεσχών Ελλάδας.
- ΚΥΡΙΑΚΗ 9 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011: «LES TRIPLETTES DE BELLEVILLE», 80΄.
Το Τρίο της Μελβίλ του SYLVAIN CHOMET. ANIMATION FILM. + «ΘΗΡΑΪΚΟΣ ΟΡΘΡΟΣ» του ΚΩΣΤΑ ΣΦΗΚΑ. 1968. 24΄.
Διείσδυση στις μορφές εκμετάλλευσης της τουριστικής ανάπτυξης
στο ομώνυμο νησί.
- ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011: «LA ANTENA» του ESTEBAN SAPIR, 95΄.
Η ταινία διαδραματίζεται σε μια ρετρό – φουτουριστική πόλη.
Μια πόλη χωρίς φωνή.
+ «ΜΗΔΕΙΑ 70» του ΜΙΧΑΛΗ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ. 1969. 18΄.
- ΚΥΡΙΑΚΗ 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2011: «ALTERED STATES» του ΚΕΝ RUSSELL, 99΄. Στο υπόγειο μιας ιατρικής κλινικής ο Δόκτωρ Τζέσαπ πλανιέται
στο απόλυτο σκοτάδι. + «ΝΥΜΦΙΟΣ» του ΑΧΙΛΛΕΑ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ. 1994. 17΄.
- ΚΥΡΙΑΚΗ 20 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2011: «GERMANIA ANNO ZERO»
του ROBERTO ROSSELINI, 74΄. Το κλασικό αριστούργημα του Ιταλού σκηνοθέτη. Η ταινία έχει γυριστεί στα ερείπια του Βερολίνου αμέσως
μετά την λήξη του πολέμου. + «ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ» του ΛΑΚΗ ΠΑΠΑΣΤΑΘΗ. 1972. 18΄. Η αλληλογραφία ενός μετανάστη από το Γύθειο
που στις αρχές του 20ου αιώνα πήγε στην Αμερική.
- ΚΥΡΙΑΚΗ 13 ΜΑΡΤΙΟΥ 2011: «EQUUS» του SIDNEY LUMET, 132΄.
Ο ψυχίατρος RICHARD BURTON αναλαμβάνει την περίπτωση ενός 17χρονου σταβλίτη ο οποίος σε μια αποτρόπαια εκδήλωση βίας τυφλώνει έξι άλογα.
+ «ΛΕΥΚΑΔΑ, ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΠΟΙΗΤΩΝ» του ΡΟΒΗΡΟΥ ΜΑΝΘΟΥΛΗ. 1958. 9΄.
Ένα ιμπρεσιονιστικό και συνάμα λυρικό ντοκιμαντέρ για την πατρίδα
του Βαλαωρίτη και του Σικελιανού.
- ΚΥΡΙΑΚΗ 20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2011:

«ΡΟΒΗΡΟΣ ΜΑΝΘΟΥΛΗΣ: ΜΙΑ ΧΩΡΑ, ΜΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ»
Ο Ροβήρος Μανθούλης θεωρείται ο κορυφαίος Έλληνας σκηνοθέτης ντοκιμαντέρ. Έχει κάνει μέχρι σήμερα πάνω από 120 ταινίες, στη μεγάλη πλειοψηφία τους ντοκιμαντέρ, αποσπώντας διθυραμβικές κριτικές
από τον διεθνή τύπο.

Θα προβληθούν οι ταινίες:
«Η ΕΛΛΑΔΑ ή Η ΚΡΑΥΓΗ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ», 1973, 54΄.
Σχετικά με την προέλευση της μουσικής του Μίκη Θεοδωράκη, γυρισμένη
λίγο πριν από την πτώση της δικτατορίας των συνταγματαρχών.
«ΣΙΚΕΛΙΑ - Η ΓΗ ΠΟΥ ΑΙΜΟΡΡΑΓΕΙ», 1975, 50΄. Ένα πορτραίτο της λιγότερο γνωστής Σικελίας και του λαού της μέσα από τις παραδόσεις
και της λαϊκής της μουσικής.
«ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ – ΤΟ ΤΑΓΚΟ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΥΓΗ», 1976, 52΄.
Η παράλληλη ιστορία του ταγκό και του περονισμού,
γυρισμένη στο Μπουένος Άιρες, μέσα στην άγρια εποχή της δικτατορίας
και των Τουπαμάρος.
«ΤΣΙΓΓΑΝΟΙ ΤΗΣ ΑΝΔΑΛΟΥΣΙΑΣ – ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΣΤΙΛΛΙΑΝΟΙ», 1989, 67΄.
Για τους τσιγγάνους της Ανδαλουσίας, για τη ζωή, τη μουσική και τα τραγούδια τους.
- ΚΥΡΙΑΚΗ 1 ΜΑΙΟΥ 2011: 
«ΚΩΣΤΑΣ ΣΦΗΚΑΣ: Ο ΜΟΝΑΧΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ»
Ο Κώστας Σφήκας (1927 - 2009) θεωρείται ένας πρωτοπόρος σκηνοθέτης
στο χώρο ελληνικού και παγκόσμιου πειραματικού κινηματογράφου.
Το Μοντέλο συμπεριλαμβάνεται στη λίστα του μουσείου Μοντέρνας Τέχνης
της Νέας Υόρκης σαν μια από τις δέκα πιο σημαντικές πρωτοποριακές ταινίες του κινηματογράφου, ενώ κόπιες από το Μοντέλο και τις Μητροπόλεις φυλάσσονται στο μουσείο Μπωμπούρ του Παρισιού.

Θα προβληθούν οι ταινίες:
«ΜΟΝΤΕΛΟ», 1974, 90΄. Πρόκειται αναμφισβήτητα για το πιο τρελό εγχείρημα του Ελληνικού Κινηματογράφου. Απόπειρα μεταφοράς στον κινηματογράφο
του Κεφαλαίου του Μαρξ. Είναι ένα ακρότατο παγκόσμιο πείραμα για τον κινηματογράφο, να εκφράζεται σχεδόν μέσα από την ακινησία
παρά μέσα από την κίνηση.
«ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ», 1975, 88΄. Ο σκηνοθέτης επεξεργάζεται ένα πλούσιο φωτογραφικό υλικό και το έργο τριών από τους καλύτερους δημιουργούς της Ευρώπης πριν από τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο, Προυστ, Ρίλκε και Σαιν Σανς. Μητροπόλεις είναι τα μεγάλα καπιταλιστικά κέντρα της Δύσης, την εποχή της μετεξέλιξής τους στο ιμπεριαλιστικό στάδιο, το οποίο ταυτόχρονα
αντιστοιχεί στην παρακμή του αστικού μύθου.


http://apopeires.gr/index.html

Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Θριαμβευτική η Νίκη του Ιορδάνη Λουϊζου στο Δήμο Μαραθώνα


Με  57,47% θριαμβευτική η Νίκη του Ιορδάνη Λουϊζου
 για τον νέο διευρυμένο Δήμο του Μαραθώνα.
Ο Βασ. Τζιλάβης έλαβε 42,53%.

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Οι κάτοικοι της Ανατολής την Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010 στηρίζουν και ψηφίζουν για Δήμαρχο τον άξιο Ιορδάνη Λουΐζο...

Βιογραφικό Δημάρχου

  • Ιατρός με ειδικότητα Πνευμονολόγου και Ιατρού Εργασίας.
  • Γεννήθηκε το 1955 στη Νέα Μάκρη όπου και μεγάλωσε.
  • Παντρεμένος με τη Χρυσούλα Βουτσινά κι έχουν 3 παιδιά.
  • Απόφοιτος του Κολεγίου Αθηνών τιμάται με το Κυριακίδειο Αριστείο και το 1974 εισάγεται από τους πρώτους στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών.
  • Ως φοιτητής ακόμα πρωτοστατεί στην ίδρυση του Επιμορφωτικού Συλλόγου Νέας Μάκρης και σαν πρόεδρος του την περίοδο 1977-1981 επιδεικνύει σημαντικό έργο όπως η ίδρυση του Λαογραφικού Μουσείου, Δανειστικής Βιβλιοθήκης, Θεατρικής Ομάδας κλπ
  • Υπηρέτησε τη στρατιωτική του θητεία ως Έφεδρος Ανθυπίατρος (1981-1983)
  • Ως ειδικευμένος Πνευμονολόγος γίνεται μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής του Σισμανογλείου Νοσοκομείου και μετέχει με εργασίες σε Ευρωπαϊκά και Διαβαλκανικά Συνέδρια
  • Το 1987 ασχολείται με τις επαγγελματικές παθήσεις και την Προληπτική Ιατρική. Το 1989 ως Ιατρός Εργασίας γίνεται εκπαιδευτής σε θέματα Υγείας, Υγιεινής και Εργασίας.
  • Ιδρυτικό μέλος της Εταιρείας Ιατρικής Εργασίας.
  • Μέλος της Πνευμονολογικής Εταιρείας.
  • Μέλος της Βρογχολογικής Εταιρείας.
  • Στην επαγγελματική δραστηριότητα είναι Αναπληρωτής Αρχίατρος στον Ο.Τ.Ε. και Σύμβουλος Υγείας σε μεγάλες ιδιωτικές εταιρίες (PRAKTIKER HELLAS, Ζυμαρικά STELLA κλπ.).
  • Στις εκλογές του 1998 εξελέγη για πρώτη φορά Δήμαρχος Νέας Μάκρης.

                                                                             * * *
...οι Αρκάδες Νέας Μάκρης & Μαραθώνα στηρίζουν 
Ιορδάνη Λουΐζο για Δήμαρχο 
του νέου Δήμου Μαραθώνα



Τον κ. Αθανάσιο Καβουρίνο, Δήμαρχο Λεβιδίου Αρκαδίας τίμησε ο Δήμαρχος Νέας Μάκρης κ. Ιορδάνης Λουΐζος σε αναγνώριση της συμπαράστασης και της βοήθειας που προσέφερε στην πόλη μας...